Voor TBWA Belgium is het feest tijdens Cannes Lions 2018: de campagne Homeless webshop voor Solidarité Grands Froids is goed voor een Silver Lion in de categorie Digital Craft en en Bronze Lion in de categorie Creative eCommerce.
https://www.youtube.com/watch?v=sS5rkPnr3TI
Credits
Brand: ASBL/VZW – Solidarité Grands Froids
Agency: TBWA
Creative Director: Gert Pauwels
Copywriter: Olaf Meuleman
Art Director: Greg Van Buggenhout, Johan Van Oeckel
Account: Valérie Demeure
Design: Olivia Maisin
Digital project managers:
Stijn Mertens, Diederik Van Remoortere, Wannes Vermeulen
Digital Design: Yannick Van der Goten
Client: Cynthia Simpson
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]