Cardiologische Liga en Air viseren suiker

Een bezorger die 3 uur te laat met het verkeerde gerecht opdaagt, een meisje dat jouw favoriete serie « spoilt », een jaloerse collega die een compromitterende foto van je post… Stuk voor stuk situaties die je zin geven om een moord te begaan. Maar zover hoeft het niet te komen, want je kan je net zo goed wreken door hen een doosje met flink gesuikerde pralines te sturen. Dit jaar lanceren de Belgische Cardiologische Liga en Air een nieuwe campagne om de Belgen te sensibiliseren voor een vaak onderschatte vijand van het hart : suiker. Met jaarlijks meer dan 30.000 overlijdens vormen hart- en vaatziekten de tweede doodsoorzaak in België.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]