Cardiologische Liga en Air viseren suiker

Een bezorger die 3 uur te laat met het verkeerde gerecht opdaagt, een meisje dat jouw favoriete serie « spoilt », een jaloerse collega die een compromitterende foto van je post… Stuk voor stuk situaties die je zin geven om een moord te begaan. Maar zover hoeft het niet te komen, want je kan je net zo goed wreken door hen een doosje met flink gesuikerde pralines te sturen. Dit jaar lanceren de Belgische Cardiologische Liga en Air een nieuwe campagne om de Belgen te sensibiliseren voor een vaak onderschatte vijand van het hart : suiker. Met jaarlijks meer dan 30.000 overlijdens vormen hart- en vaatziekten de tweede doodsoorzaak in België. 

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


