Cardiologische Liga en Air viseren suiker

Crea / News

air cardio ligaEen bezorger die 3 uur te laat met het verkeerde gerecht opdaagt, een meisje dat jouw favoriete serie « spoilt », een jaloerse collega die een compromitterende foto van je post… Stuk voor stuk situaties die je zin geven om een moord te begaan. Maar zover hoeft het niet te komen, want je kan je net zo goed wreken door hen een doosje met flink gesuikerde pralines te sturen. Dit jaar lanceren de Belgische Cardiologische Liga en Air een nieuwe campagne om de Belgen te sensibiliseren voor een vaak onderschatte vijand van het hart : suiker. Met jaarlijks meer dan 30.000 overlijdens vormen hart- en vaatziekten de tweede doodsoorzaak in België.  air liga

De radio- en onlinecampagne « mijn aartsvijand » nodigt mensen uit, met 100% ‘noir de noir’ humor (zoals de chocolade), om hun aartsvijand een doosje pralines te sturen. Pralines versturen of een donatie maken kan via een website die speciaal voor de gelegenheid werd gecreëerd « mijnaartsvijand.be ». Om je…. dood te lachen.