Aansluitend op de (succesvolle) tweede editie van Orbit by PUB werden op donderdagavond 24 oktober in Brussel de internationale Care Awards 2019 uitgereikt. Deze awards zijn een erkenning voor de meest succesvolle creatieve campagnes ten behoeve van goede doelen en het milieu. De Care Awards richten zich op specifieke onderwerpen zoals volksgezondheid, milieu, duurzame consumptie, openbare veiligheid, invaliditeit, mensenrechten, huiselijk geweld, kindermisbruik.
De Grand Prix ging naar Palau Pledge van Host Havas voor Palau Pledge Project.
Happiness Brussels en OVK kregen een Care Awards voor #Speedtalk. Deze campagne was tevens een van de twee Coup de Coeurs van de jury.
Een tweede Coup de Coeur en een Care Award gaan naar Last Make-Up van Havas Tribu voor Avon.En de lijst van de andere Care Awards:
Trash Isles van AMV BBDO voor Plastic Oceans.`
Autism can work van Serviceplan France voor Andros.
Do Black van RBK Communication voor Doconomy.
Plastic Fish van Piece of Cake voor Centro de Recursos del Agua.Destination Pride van FCB/Six voor Pflag Canada.Stamp van BBDO Dublin voor Dublin Simon Community.
Behind The Wheel van La chose voor La Sécurité Routière.
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]