De nieuwe Carrefour Market Europe ligt in de Gebroeders Legrainlaan, aan de Vogelzang, en speelt perfect in op de behoeften van de shoppers uit de zone die centraal stond in de strategische studie van Carré Associates.
Het resultaat is een winkel met een meer upscale positionering die vooral mikt op de versmarkt. U ontdekt er een aantal nieuwigheden zoals gerijpt vlees en een rijpingskamer, een vernieuwde wijnafdeling, een aanbod losse producten en nieuwe referenties die niet in andere Carrefour Market-winkels te vinden zijn. De inrichting is aantrekkelijker, moderner, authentieker, en er worden materialen als hout en baksteen gebruikt. En dit in een verkooppunt van minder dan 1000 m2. Een flinke uitdaging die tot een goed einde werd gebracht en een nieuwe shoppingervaring om snel te beleven.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]