Sinds enkele jaren duiken trends zoals vegetarisme en flexitarisme op de voedingsmarkt op: naast ethische en ecologische overwegingen halen de aanhangers vaak ‘gezondheid en welzijn’ aan als reden voor hun overtuiging. Consumenten willen op de koop toe continu nieuwe ingrediënten ontdekken en - vooral - variatie stoppen in hun voedingspatroon. Daarom heeft Carrefour besloten om een vegetarisch gamma te introduceren onder de naam Carrefour Veggie. De producten zijn ontwikkeld met het voedingspatroon van flexitariërs in het achterhoofd, maar voldoen ook volledig aan de criteria van vegetariërs.
Dankzij de originele recepten van Carrefour Veggie kunnen consumenten hun horizonten verbreden en iedere dag gevarieerde maaltijden bereiden. Burgers, balletjes en nuggets vormen daarbij moeiteloos een gerecht in samenspel met lekkere groenten en peulvruchten: er is voor elk wat wils. De nieuwe producten liggen vanaf nu in de diepvriesafdeling van de Hypermarkten Carrefour, Markets en Carrefour Express-winkels.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]