Carrefour lokt (elektrisch) fietsende klanten

Sinds woensdag 23 maart kunnen de klanten van Carrefour Market in Knokke terecht in een volledig vernieuwde winkel. Naast het nieuwste supermarktconcept waar winkelcomfort centraal staat, net als een vernieuwd assortiment, producten van eigen bodem en respect voor onze planeet, pakt de winkel ook uit met enkele primeurs: het eerste oplaadpunt voor elektrische fietsen aan een supermarkt en de check-in applicatie voor een snelle afhaling van CarrefourDrive-bestellingen.
Leuk detail, ook de zo bekende golfkarretjes die je in Knokke vaak ziet, kunnen aan het oplaadpunt aangesloten worden. Klanten die gebruik willen maken van het laadpunt dienen hun eigen adapter mee te nemen. Er is een afsluitbare kast voorzien waarbij de klant de keuze heeft om z’n batterij al dan niet te stockeren. Hiermee biedt Market een extra troef aan de inwoners en bezoekers van Knokke en benadrukt zo zijn positie als buurtsupermarkt. Door deze extra dienst moedigt Market de klanten aan om duurzame vervoersmiddelen te gebruiken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]