Carrefour Market gaat voor roos

Voortaan is Carrefour Market de exclusieve verdeler van De Roze Doos. Deze doos vol leuke stalen en kortingsbonnen is een initiatief van de onderneming Family Services.
De Roze Doos wordt samengesteld door de onderneming Family Services en zit boordevol stalen, kortingsbonnen van grote merken, nuttige informatie en persoonlijke aanbiedingen. Zo kunnen jonge mama’s gratis producten voor hun baby uitproberen om er nadien een keuze uit maken. Elke maand krijgen nieuwe mama’s met een baby van drie maanden via de post een uitnodiging om hun Roze Doos te gaan afhalen in de Carrefour Market van hun keuze. Ze kunnen kiezen uit een netwerk van 436 winkels over heel België. Aan het onthaal van de winkel kunnen ze gewoon met hun uitnodiging hun Roze Doos in ontvangst nemen.
De inhoud van de doos is bestemd voor kinderen van vier maanden. De inhoud wisselt volgens de akkoorden die Family Services heeft afgesloten, maar in de doos is altijd een mooie waaier van artikelen of aanbiedingen te vinden die specifiek bestemd zijn voor baby’s van die leeftijd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]