Carrefour zet lokale voetbalspelers in de kijker


Vanaf 28 oktober zet de Carrefour Market van La Louvière (Rue Albert I) de lokale voetbalspelers van l’Union Royale La Louvière Centre (URLC) in de kijker. De club heeft zijn eigen Panini-achtig album met zelfklevers. Tot 24 januari 2016 kunnen spelers en fans de klevers bemachtigen bij aankoop van producten bij Market. Ook elders in het land komen er soortgelijke initiatieven. Carrefour toont daarmee dat het niet enkel aandacht heeft voor de succesvolle Rode Duivels, maar ook voor kleinere ploegen in heel het land. Carrefour sponsort overigens ook jeugdploegen in heel het land, in samenwerking met lokale vestigingen van Market en Express.
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


