Carrefour zet lokale voetbalspelers in de kijker

Vanaf 28 oktober zet de Carrefour Market van La Louvière (Rue Albert I) de lokale voetbalspelers van l’Union Royale La Louvière Centre (URLC) in de kijker. De club heeft zijn eigen Panini-achtig album met zelfklevers. Tot 24 januari 2016 kunnen spelers en fans de klevers bemachtigen bij aankoop van producten bij Market. Ook elders in het land komen er soortgelijke initiatieven. Carrefour toont daarmee dat het niet enkel aandacht heeft voor de succesvolle Rode Duivels, maar ook voor kleinere ploegen in heel het land. Carrefour sponsort overigens ook jeugdploegen in heel het land, in samenwerking met lokale vestigingen van Market en Express.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]