Vanaf 28 oktober zet de Carrefour Market van La Louvière (Rue Albert I) de lokale voetbalspelers van l’Union Royale La Louvière Centre (URLC) in de kijker. De club heeft zijn eigen Panini-achtig album met zelfklevers. Tot 24 januari 2016 kunnen spelers en fans de klevers bemachtigen bij aankoop van producten bij Market. Ook elders in het land komen er soortgelijke initiatieven. Carrefour toont daarmee dat het niet enkel aandacht heeft voor de succesvolle Rode Duivels, maar ook voor kleinere ploegen in heel het land. Carrefour sponsort overigens ook jeugdploegen in heel het land, in samenwerking met lokale vestigingen van Market en Express.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]