Na een consultatieronde heeft Casa gekozen voor een samenwerking met LDV United. De interieurspecialist was op zoek naar een communicatiepartner om het merk opnieuw aantrekkelijk te maken. Vanaf april 2017 lanceert Casa een nieuwe webomgeving en ook de 508 winkels krijgen een make-over. « We hebben voor LDV United gekozen omdat we een juiste klik voelden. Ze hadden meteen begrepen wat CASA nodig heeft en hoe we wilden werken, » aldus Lies Rahm van Casa. De eerste concrete uiting van deze samenwerking omvat een internationale imagocampagne die in april 2017 in acht Europese landen gelanceerd zal worden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]