Na een consultatieronde heeft Casa gekozen voor een samenwerking met LDV United. De interieurspecialist was op zoek naar een communicatiepartner om het merk opnieuw aantrekkelijk te maken. Vanaf april 2017 lanceert Casa een nieuwe webomgeving en ook de 508 winkels krijgen een make-over. « We hebben voor LDV United gekozen omdat we een juiste klik voelden. Ze hadden meteen begrepen wat CASA nodig heeft en hoe we wilden werken, » aldus Lies Rahm van Casa. De eerste concrete uiting van deze samenwerking omvat een internationale imagocampagne die in april 2017 in acht Europese landen gelanceerd zal worden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]