Ter gelegenheid van Future Media Lab, vorige week in Brussel, werd een aantal start-ups gepresenteerd. Tot 12 mei presenteren wij u elke dag één van die jonge bedrijven. Zo is er in Italië Catchy, opgericht in 2015. Nu de wereld in de ban is van fake news, 'alternatieve feiten' (leugens dus) en ander minder of niet betrouwbaar nieuws, is Catchy misschien een handig instrument. Een onderzoeksteam bestaande uit wetenschappers en media-analisten bouwde een platform dat als 'kompas' kan worden gebruikt om journalisten en het grote publiek weg te houden van onbetrouwbare bronnen en om de richting van degelijke informatiebronnen aan te houden. Het project wordt overigens ondersteund door Google, via het Digital New Initiative.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]