Ter gelegenheid van Future Media Lab, vorige week in Brussel, werd een aantal start-ups gepresenteerd. Tot 12 mei presenteren wij u elke dag één van die jonge bedrijven. Zo is er in Italië Catchy, opgericht in 2015. Nu de wereld in de ban is van fake news, 'alternatieve feiten' (leugens dus) en ander minder of niet betrouwbaar nieuws, is Catchy misschien een handig instrument. Een onderzoeksteam bestaande uit wetenschappers en media-analisten bouwde een platform dat als 'kompas' kan worden gebruikt om journalisten en het grote publiek weg te houden van onbetrouwbare bronnen en om de richting van degelijke informatiebronnen aan te houden. Het project wordt overigens ondersteund door Google, via het Digital New Initiative.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




