Ter gelegenheid van Future Media Lab, vorige week in Brussel, werd een aantal start-ups gepresenteerd. Tot 12 mei presenteren wij u elke dag één van die jonge bedrijven. Zo is er in Italië Catchy, opgericht in 2015. Nu de wereld in de ban is van fake news, 'alternatieve feiten' (leugens dus) en ander minder of niet betrouwbaar nieuws, is Catchy misschien een handig instrument. Een onderzoeksteam bestaande uit wetenschappers en media-analisten bouwde een platform dat als 'kompas' kan worden gebruikt om journalisten en het grote publiek weg te houden van onbetrouwbare bronnen en om de richting van degelijke informatiebronnen aan te houden. Het project wordt overigens ondersteund door Google, via het Digital New Initiative.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]