Caviar Brussels en Billy Bass-vissen roepen op tot reflectie

Een refrein van 'Big Mouth Billy Basses' onthult dat niet alle vis die je consumeert gratis en wild is.
LOLA MullenLowe Madrid werkte samen met LEAP en Caviar Brussels om hun nieuwste project, "Take The Leap", te onthullen. Deze campagne duikt in de verborgen waarheden die op de loer liggen in ons dagelijks leven en werpt licht op de oorsprong van de vis die we regelmatig consumeren - een realiteit die velen misschien zal verrassen.
In "Take The Leap" infiltreert een groep uiterst geheime visagenten huishoudens om een adembenemend geheim te onthullen: jouw alledaagse vis is misschien niet de roekeloze zeeheld die je dacht. Het zou meer een couch potato kunnen zijn dan een vis in het open water. Om deze openbaring te laten knallen als een meerval in een vijver, hebben ze niemand minder dan "Billy Bass" gerekruteerd - die zingende sensatievis die al een wiegje in je woonkamer heeft. Maar wacht, er is meer! Ze hebben ook het meest onverwachte koor uit de geschiedenis ingeschakeld: een refrein van 'Big Mouth Billy Basses'. Deze onderwatercrooners prikkelen je zintuigen en laten je een ander tonijndeuntje zingen.
"Take The Leap" neemt kijkers mee op een muzikale reis met een charmant ensemble van Billy Bass-vissen aan de muur en hun metgezellen, die harmoniseren om het belang te onderstrepen van het kiezen van vissen die vrij rond zwemmen. Deze campagne is een eye-opener voor zij die onbewust gekweekte vis consumeren en het bewustzijn vergroot dat een substantieel deel van onze vis niet in het wild wordt gevangen. Zoals onze aquatische plastic vriend ons eraan herinnert, is het tijd voor een moment van reflectie elke keer dat we vis op ons bord leggen, waarbij we de essentiële vraag stellen: Weet je het zeker? Dat is goede vis.
De tv-campagne loopt sinds 9 oktober op Sky TV in de UK. De film werd gemaakt en geregisseerd door Ben Mege in een productie van Caviar Brussels.
Credits
Client Leap UK
Rich Lawrence – Group Marketing Director
Lisa Cowell – Head of Marketing
Sam Parker – Brand Marketing Manager
Agency Lola MullenLowe Madrid
Executive Creative Director: Tomas Ostiglia
Creative Director: Kevin Cabuli, Jorge Zacher
Creative team: Elenita Hernández, Rodrigo D. Batista
Managing Director: Tom Elliston
Acount director: Bárbara de la Plaza
Head of Production: Felipe Calviño
Producer: Marina Saro, Jorge Saade
Head of Planning: Camilla Facín
Agency PR: Enrique Caballero
Production Company Caviar Brussels
Director: Ben Mege
EP: Eva Van Riet
Line Producer: Charles Kinoo
Production Coordinator: Fien de Baerdemaeker
Production Assistant/Runner : Simon Waterkeyn
1st AD: Raffaele Lambot
DOP: Kamiel Doens
Focus Puller: Boris Godfroid
2nd AC: Ellen Gubbels
Gaffer: Tim Janssens
Best Boy: Wim Adriaenssens
Electro: Anouk Hasaers
Electro: Dieter Van dereecken
Stagaire Electro: Tycho Karakatsanis
Key Grip: Xavier Servais
Grip assistant: Nicolas Baquet
Grip assistant: Marco Viera
Production Designer: Pepijn Van Looy
Art Director: Mo Ayada
Set dresser: Floris Van Looy
Stylist: Laura Gryseels
Make up: Stephanie Deven
Food Stylist: Djuna Moens
Food Stylist: Niels Volders
Location Maner: Christophe Thiry
Casting Director: Louis Pons
Talent:
Hannelore Primusz
Aurora Marion
Claude Musungayi
Anne-Marie Vandewege
Bram De Win
Annemarie Hagenaars
Robbe de Laet
Wouter de Laet
Jeremie Petrus
Jade Wheeler
Jean-Pierre Demarke
Nicole Verstraete
Post Production:
Post Producer: Katia Renson
Editor: Govert Janse
Online / VFX: Loom Post
Grading: Arthur Paux
Film Scan: Color by Dejonghe
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]