Cayman doorbreekt clichés over maatwerk

Beschutte en Sociale Werkplaatsen heten vanaf 2019 ‘Maatwerkbedrijven’. Dit is meer dan een naamswijziging, het is een hervorming die de bedrijven optilt naar een nieuw niveau. Toch blijft het vooroordeel hangen dat een maatwerker niet echt bij zou dragen aan de economie. In opdracht van de Vlaamse Overheid, departement Werk & Sociale Economie, ontwikkelde Cayman een nationale feelgood campagne die de sterktes en talenten van de maatwerkers in de verf zet. Weg cliché.
Cayman lanceerde de term maatwerker, die prompt tot woord van de week werd gekozen door Taaladvies. Bovendien werkte het bureau de campagne uit in co-creatie met échte maatwerkers. Soraya, Hassan, Anda en Davy werden de boegbeelden van de nieuwe sensibiliseringscampagne. Ze poseren fier, als ware helden, met en tussen hun dagelijkse werkmaterialen en stralen trots de kernboodschap uit: “Ik ben een maatwerker!”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]