Cayman en ITZU houden van AI

Artificial Intelligence is hot, hot, hot. Dag in dag uit worden we ermee rond de oren geslingerd. Ook binnen human resources wordt er meer en meer van gebruikgemaakt om te automatiseren, gegevens te analyseren en besluitvorming in het wervingsproces te verbeteren. ITZU, ervaren talent partner, omarmt AI en alle voordelen ervan. Toch staat een persoonlijke aanpak in de jobzoektocht op nummer één.
Die persoonlijke aanpak vormt de basis voor de nieuwe awarenesscampagne van ITZU door Cayman. De campagne is gericht op de rekrutering van nieuwe kandidaten. "Bij Cayman besloten we om de afkorting AI een twist te geven en zo de kernwaarden van ITZU in het licht te zetten. Wat dacht je van Altijd Inclusief, Authentieke Interacties of Ambitieuze Inzet," klinkt het.
Om de grafiek extra slagkracht te geven, brachten ze medewerkers van ITZU in beeld, passend bij de nieuwe invulling van AI. Ze deden dat aan de hand van bright flash fotografie. Naast de fotografie, zorgden ze ook voor snappy video’s om in te zetten op socials.
Het resultaat? Kleurrijke advertenties die de aandacht trekken met een krachtige, opvallende boodschap. Vanaf nu te zien in Vlaanderen, Wallonië en Nederland op Facebook, Instagram, TikTok én LinkedIn… Campagneresultaten? Still loading!


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






