Doen wat je wil, wanneer je wil en waar je wil is vandaag de norm. En dat geldt evengoed voor bankzaken. We willen om het even wanneer betalingen kunnen doen, een simulatie voor een autolening maken op zondag of onze spaarrekening checken voor het slapengaan. Dat hebben ze bij CBC goed begrepen. Daarom stelt de bank alle mogelijke kanalen open voor zijn klanten: internet, mobiele apps, videochat, telefoon, sociale media en natuurlijk de bankkantoren zelf.
Om die boodschap kracht bij te zetten, bedacht TBWA een reeks leuke radio- en tv-spots. Daarin wordt bewezen dat je eender waar en wanneer aan bankzaken kan denken. Bijvoorbeeld in de bus, op de luchthaven, bij het ontbijt, ’s avonds en in het weekend. Via de meest absurde associaties kom je elke keer weer bij de bank terecht. En dan staat CBC klaar voor zijn klanten. Precies op de plaats en het moment dat zij het beslissen.
Credits Campagne CBC
Client : CBC – Sandra Circhirillo, Valérie Stoupy, Aurélie Piel
Creative Director: Marie-Laure Cliquennois, Gert Pauwels
Accounts: Geert Potargent, Pauline Kinet, Emilie Kino
Strategy: Stephanie Vercruysse
Création: Marie-Laure Cliquennois, Vincent Nivarlet
Eric Maerschalk, Michael Mikiels
Production company TV & radio: SAKE Productions
RTV Producer: Mieke Vandewalle
Photographer/Director: Annabel Sougné
DOP: Benjamin Speyer
Image Bank: Getty Images, Shutterstock, 123R
Art buyer: Elly Laureys
Post-Production: SAKE
Post-producer: Geneviève Paindaveine
Online edit & colorgrading: Enzo Piccinato
Sound: Gwenn Nicolay
PR: Pride
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]