CBC en TBWA hebben iets te bewijzen

CBC TBWA

Crea / News

CBC TBWADoen wat je wil, wanneer je wil en waar je wil is vandaag de norm. En dat geldt evengoed voor bankzaken. We willen om het even wanneer betalingen kunnen doen, een simulatie voor een autolening maken op zondag of onze spaarrekening checken voor het slapengaan.  Dat hebben ze bij CBC goed begrepen. Daarom stelt de bank alle mogelijke kanalen open voor zijn klanten:  internet, mobiele apps, videochat, telefoon, sociale media en natuurlijk de bankkantoren zelf.

Om die boodschap kracht bij te zetten, bedacht TBWA een reeks leuke radio- en tv-spots. Daarin wordt bewezen dat je eender waar en wanneer aan bankzaken kan denken. Bijvoorbeeld in de bus, op de luchthaven, bij het ontbijt, ’s avonds en in het weekend. Via de meest absurde associaties kom je elke keer weer bij de bank terecht. En dan staat CBC klaar voor zijn klanten. Precies op de plaats en het moment dat zij het beslissen.

Credits Campagne CBC

 

Client :                        CBC – Sandra Circhirillo, Valérie Stoupy, Aurélie Piel

Creative Director:       Marie-Laure Cliquennois, Gert Pauwels

Accounts:                   Geert Potargent, Pauline Kinet, Emilie Kino

Strategy:                    Stephanie Vercruysse

Création:                     Marie-Laure Cliquennois, Vincent Nivarlet

Eric Maerschalk, Michael Mikiels

Production company TV & radio: SAKE Productions

RTV Producer:            Mieke Vandewalle

Photographer/Director: Annabel Sougné

DOP:                          Benjamin Speyer

Image Bank:               Getty Images, Shutterstock, 123R

Art buyer:                   Elly Laureys

Post-Production:         SAKE

Post-producer:           Geneviève Paindaveine

Online edit & colorgrading: Enzo Piccinato

Sound:                       Gwenn Nicolay

PR:                             Pride