Cécémel en TBWA sturen alle Belgen een Warm Message in a Bottle

Crea / News

Na wekenlang binnen zitten begint de lockdown steeds zwaarder te wegen op ons gemoed. De verveling slaat toe en het gemis naar familie, vrienden en collega’s wordt groter. Hoog tijd dus om alle Belgen een hart onder de riem te steken. En hoe kan je dat beter dan met een hartverwarmend bericht? Daarom bedacht TBWA voor Cécémel “A Warm message in a Bottle”: een social actie waarbij je kleine, lieve berichtjes in een Cécémel-flesje kan schrijven en delen met iedereen die je graag ziet en/of mist. Een leuke manier om al je familieleden, vrienden of collega’s te verrassen en een hart onder de riem te steken in deze uitzonderlijke tijden.

Ook een berichtje sturen? Dat kan via makkelijk via cecemel.be/nl/messageinabottle

Credits

Brand: CECEMEL - FrieslandCampina

Agency: TBWA\Belgium

Client: Daniëlle Delange, Jérôme Nelen, Marlies Wanneyn

Creative Director: Jeroen Bostoen

Creative team:Régine Smetz & Marie-Laure Cliquennois

Copywriters:  Régine Smetz, Sarah Pierrequin, Gil Gauniaux

Art Directors:  Marie-Laure Cliquennois

Account team: Valérie Demeure, Ester De Sadeleer

Strategy: Héléna Gheeraert

Digital Production:Juliette Defoux, Wannes Vermeulen, Ken Kools, Yannick Van Der Goten, Ruben Temmerman, Diederik  Van Remoortere, Jaimy Vanaken