Cédric Cauderlier schrijft Marketing Book of the Year

‘La stratégie digitale marketing’ is door de Belgische marketingprofessionals verkozen tot Marketing Book of the Year. Het boek van digitaal strateeg Cédric Cauderlier haalde het met maar liefst 34% van de stemmen voor ‘Inclusieve communicatie’ van Hanan Challouki en ‘Act Human’ van Jan Callebaut, Sarah Steenhaut en Karel De Meester.
Nog nooit hebben zoveel BAM-leden en andere marketingprofessionals hun stem uitgebracht voor de prijs van BAM Marketing Book of the Year. Maar liefst 34% van de meer dan 4.300 deelnemers koos voor ‘La stratégie digitale marketing. Ne ratez pas le coche!’ van Cédric Cauderlier, co-founder & lead strategist van Mountainview.
“Ik ben super tevreden dat marketeers een boek dat digitale marketing vulgariseert zo hebben gesmaakt,” toont de auteur zich tevreden. “Boeken over digitale marketing gaan vaak dieper in op een bepaalde techniek of specifiek digitaal kanaal. In digitale marketing zit je snel in het tactische, terwijl ik vond dat het net goed was om een overview te bieden en vooral de vraag te stellen waarom en voor wie je het zou doen.” Geen toeval dat de reden voor dit boek er kwam door de vele opleidingen die Cédric Cauderlier geeft. “Op zo’n moment durven mensen vragen stellen die ze in hun bedrijf of tegenover hun bureau niet durven stellen. Vaak omdat ze schrik hebben te tonen dat ze niet mee zijn. Terwijl er in dit domein zoveel gebeurt dat je onmogelijk met alles kan mee zijn. Dit boek biedt dus de antwoorden op de vragen die marketeers niet durven stellen...”
Aandacht voor de mens op het podium
Het podium wordt vervolledigd door Hanan Challouki (Inclusified) met ‘Inclusieve communicatie’ en Jan Callebaut, Sarah Steenhaut en Karel De Meester (Callebaut Collective) met ‘Act Human’. Waar Hanan Challouki pistes aanreikt om inclusiever te communiceren moedigen de drie auteurs van Callebaut Collective marketeers aan om merken als mensen te zien en zich als een Human Activator te positioneren.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]