Hulplijn 1712 en Absoluut lanceerden een nieuwe campagne over geweld tegen kinderen. Op het programma: de lancering van twee beklijvende tv-spots. De boodschap: "Doet iemand je pijn? Praat erover met een volwassene die je kent en vertrouwt. En ook bij Hulplijn 1712 kan je met jouw verhaal veilig terecht."
Kinderen die slachtoffer zijn van fysiek of mentaal geweld, hebben niet altijd iemand in hun omgeving met wie ze kunnen praten. In dat geval is het belangrijk dat ze weten dat er steeds ‘iemand’ is die naar hen luistert en waar nodig, hen begeleidt. En die ‘iemand’, dat is Hulplijn 1712. Ambassadeurs van dienst voor deze campagne: Céline Verbeeck (o.a. Nachtwacht) en Amir Motaffaf (4eVeR) van Ketnet. Samen met twee poppenkastspelers gingen ze langs scholen. Het doel: 1712 bekendmaken bij kinderen. Aan de hand van de poppenkast maakten ze fysiek en mentaal geweld bespreekbaar. Het hele gebeuren werd gefilmd en ingezet op social media. Ook twee beklijvende tv-spots, vandaag gelanceerd, droegen bij aan meer naamsbekendheid. In de spotjes getuigen kinderen over het fysieke of mentale geweld dat ze meemaken. Te bekijken op VTM Kids, Nickelodeon en Disney Channel.
Credits
Concept en creatie: team Absoluut
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]