Center Parcs doet u 'ja' zeggen

Crea / News

Center Parcs OgilvyEind december lanceerde Center Parcs zijn nieuwe campagne die mensen aanmoedigt ‘ja’ te zeggen tegen wat er echt toe doet. Met een hectisch gezinsleven, overvolle agenda’s en allerlei verplichtingen zeggen we uit automatisme vaker ‘nee’ dan we zouden willen tegen ons gezin en kinderen. Center Parcs wil hier verandering in brengen en draagt in deze nieuwe campagne de boodschap uit dat het leven zoveel mooier zou zijn als we vaker ‘ja’ zouden zeggen en dat dit onze familiebanden zou versterken. De 360°-campagne wordt zowel intern als extern gevoerd en is sinds eind december 2017 te zien op televisie, online media, social media zowel in Vlaanderen als in Wallonië alsook in alle eigen kanalen van Center Parcs.
“We zijn vaak te druk met het managen van ons gezinsleven en het is de vraag of we niet uit het oog verliezen wat ertoe doet,” zegt Andres Neira de Back, marketingdirector Center Parcs Europe. “Center Parcs brengt mensen al vele jaren samen door het bieden van bijzondere vakantiebelevenissen. Wij zijn ons er sterk van bewust hoe belangrijk het is om samen tijd door te brengen, plezier te maken en zo de banden met familie en vrienden te versterken. Hiervoor willen we in onze campagne aandacht vragen. We willen mensen aanmoedigen ‘Ja’ te zeggen tegen wat er in het leven écht toe doet.”
https://www.youtube.com/watch?v=CRno1Xh8YWg
“We zeggen gemiddeld 27 keer per dag ‘nee’ tegen onze kinderen. Dat maakt de purpose die we voor Center Parcs hebben geformuleerd ook mooi: ‘Het leven wordt beter wanneer we familiebanden versterken door meer te spelen en minder te managen,” vertelt CCO Martijn van Marle van Ogilvy Amsterdam. In de campagne maakt Center Parcs de vertaalslag van een druk gezinsleven naar momenten waarop families genieten van een onbezorgde vakantie en plezier maken in één van haar parken.
https://www.youtube.com/watch?v=93Xuvcm7qOU
Credits
Verantwoordelijk bij Center Parcs: Andres Neira de Back, Dianne Sliphorst, Judith Franse
Bureau: Ogilvy
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismael ten Heuvel
DOP: Myrthe Mosterman Offline: MRTN
Online: Captcha
Geluid: Lab3
PR-bureau: Origami PR