Center Parcs doet u 'ja' zeggen


“We zijn vaak te druk met het managen van ons gezinsleven en het is de vraag of we niet uit het oog verliezen wat ertoe doet,” zegt Andres Neira de Back, marketingdirector Center Parcs Europe. “Center Parcs brengt mensen al vele jaren samen door het bieden van bijzondere vakantiebelevenissen. Wij zijn ons er sterk van bewust hoe belangrijk het is om samen tijd door te brengen, plezier te maken en zo de banden met familie en vrienden te versterken. Hiervoor willen we in onze campagne aandacht vragen. We willen mensen aanmoedigen ‘Ja’ te zeggen tegen wat er in het leven écht toe doet.”
https://www.youtube.com/watch?v=CRno1Xh8YWg
“We zeggen gemiddeld 27 keer per dag ‘nee’ tegen onze kinderen. Dat maakt de purpose die we voor Center Parcs hebben geformuleerd ook mooi: ‘Het leven wordt beter wanneer we familiebanden versterken door meer te spelen en minder te managen,” vertelt CCO Martijn van Marle van Ogilvy Amsterdam. In de campagne maakt Center Parcs de vertaalslag van een druk gezinsleven naar momenten waarop families genieten van een onbezorgde vakantie en plezier maken in één van haar parken.
https://www.youtube.com/watch?v=93Xuvcm7qOU
https://www.youtube.com/watch?v=CRno1Xh8YWg
“We zeggen gemiddeld 27 keer per dag ‘nee’ tegen onze kinderen. Dat maakt de purpose die we voor Center Parcs hebben geformuleerd ook mooi: ‘Het leven wordt beter wanneer we familiebanden versterken door meer te spelen en minder te managen,” vertelt CCO Martijn van Marle van Ogilvy Amsterdam. In de campagne maakt Center Parcs de vertaalslag van een druk gezinsleven naar momenten waarop families genieten van een onbezorgde vakantie en plezier maken in één van haar parken.
https://www.youtube.com/watch?v=93Xuvcm7qOU
Credits
Verantwoordelijk bij Center Parcs: Andres Neira de Back, Dianne Sliphorst, Judith Franse
Bureau: Ogilvy
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismael ten Heuvel
DOP: Myrthe Mosterman Offline: MRTN
Online: Captcha
Geluid: Lab3
PR-bureau: Origami PR
Verantwoordelijk bij Center Parcs: Andres Neira de Back, Dianne Sliphorst, Judith Franse
Bureau: Ogilvy
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismael ten Heuvel
DOP: Myrthe Mosterman Offline: MRTN
Online: Captcha
Geluid: Lab3
PR-bureau: Origami PR
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]