Center Parcs pakt uit met influencercampagne bij VTM

 Al zes weken lang neemt Staf Coppens mondige 6-jarigen beet in het VTM-programma ‘Dat belooft voor later’. Een familieprogramma dat aanleunt bij de waarden van Center Parcs: samen met de familie de banden aanhalen. Center Parcs startte daarom om zaterdag 20 april een campagne rond het programma. Het begin van een vernieuwende samenwerking die nog tot eind augustus loopt.
Al zes weken lang neemt Staf Coppens mondige 6-jarigen beet in het VTM-programma ‘Dat belooft voor later’. Een familieprogramma dat aanleunt bij de waarden van Center Parcs: samen met de familie de banden aanhalen. Center Parcs startte daarom om zaterdag 20 april een campagne rond het programma. Het begin van een vernieuwende samenwerking die nog tot eind augustus loopt.
 Staf Coppens linkt zich aan deze campagne en zorgt mee voor content voor Center Parcs. Hij gaat zelf met z’n gezin op uitstap in het vakantiepark; een video-sfeerverslag daarvan zal later dienen als belevingsvideo bij VTM. Ook op Instagram zal hij z’n ervaringen delen over z’n verblijf. Staf lanceerde daarnaast een oproep naar de kijkers van VTM om hun kind zelf beet te nemen en zo kans te maken op een VIP-verblijf in Center Parcs.
Staf Coppens linkt zich aan deze campagne en zorgt mee voor content voor Center Parcs. Hij gaat zelf met z’n gezin op uitstap in het vakantiepark; een video-sfeerverslag daarvan zal later dienen als belevingsvideo bij VTM. Ook op Instagram zal hij z’n ervaringen delen over z’n verblijf. Staf lanceerde daarnaast een oproep naar de kijkers van VTM om hun kind zelf beet te nemen en zo kans te maken op een VIP-verblijf in Center Parcs.
 Naast Staf Coppens worden voor deze campagne ook andere Vlaamse influencers ingeschakeld. Onder andere Evy Saerens en Liesbeth De Puysseleir figureren met hun kids in videospots op VTM, in prankvideo’s en belevingsspots over hun verblijf in het park. Bovendien posten ze via Instagram foto’s en stories over de pranks en over hun verblijf in Center Parcs en roepen ze er op om deel te nemen aan de wedstrijd op VTM.be.
Naast Staf Coppens worden voor deze campagne ook andere Vlaamse influencers ingeschakeld. Onder andere Evy Saerens en Liesbeth De Puysseleir figureren met hun kids in videospots op VTM, in prankvideo’s en belevingsspots over hun verblijf in het park. Bovendien posten ze via Instagram foto’s en stories over de pranks en over hun verblijf in Center Parcs en roepen ze er op om deel te nemen aan de wedstrijd op VTM.be.
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


