Center Parcs zegt ja tegen familie


Crea / News

centerVandaag lanceert Center Parcs haar nieuwe campagne, die we al aankondigden begin januari. Met een hectisch gezinsleven, overvolle agenda’s en allerlei verplichtingen zeggen we uit automatisme vaker ‘nee’ dan we zouden willen tegen ons gezin en kinderen. Maar wat als we onze kostbare tijd bewaren voor zaken die er echt toe doen? Center Parcs wil mensen stimuleren vaker ‘ja’ te zeggen tegen elkaar om meer tijd met elkaar door te brengen en zo familiebanden te versterken.
In de nieuwe campagne maakt Center Parcs de vertaalslag van een druk gezinsleven naar momenten waarop families samen genieten van een onbezorgde vakantie en plezier maken in één van haar parken midden in de natuur. « We zijn vaak te druk met het managen van ons gezinsleven en het is de vraag of we niet uit het oog verliezen wat er echt toe doet, » zegt Andres Neira de Back, marketing director van Center Parcs Europe. « Center Parcs brengt mensen al vele jaren samen door bijzondere vakantiebelevenissen te bieden. Wij zijn ons er sterk van bewust hoe belangrijk het is om samen tijd door te brengen en zo de banden met familie en vrienden te versterken. We willen mensen aanmoedigen ‘ja’ te zeggen tegen wat er in het leven écht toe doet. »
direoui
In het afgelopen jaar openden er diverse nieuwe en vernieuwde parken in België en het buitenland: de gethematiseerde en Exclusive cottages in het Franse park Les Trois Forêts, de vernieuwde cottages in Port Zélande en het totaal vernieuwde park Les Ardennes in België dat op 22 december haar deuren geopend heeft. De campagne is vanaf eind december 2017 te zien op televisie, online media, social media zowel in Vlaanderen als in Wallonië alsook in alle eigen kanalen van Center Parcs.
https://www.youtube.com/watch?v=dLlnf7TR198
Credits:
Verantwoordelijk bij Center Parcs: Andres Neira de Back, Dianne Sliphorst, Judith Franse
Bureau: Ogilvy
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismael ten Heuvel
DOP: Myrthe Mosterman
Offline: MRTN
Online: Captcha
Geluid: Lab3
PR-bureau: Origami PR