Century 21 neemt trio onder de arm

Na raadpleging van de markt heeft Olivier Laurent en zijn Ktapult Group, die instaat voor het beheer van de marketing en IT en partnerships voor de grootste vastgoedgroep van België, zich verbonden met twee partners voor de implementatie van de marketing- en communicatieplannen voor Century 21 Benelux. Creatief bureau Cherry And Cake, onder leiding van Sven Nys, zal instaan voor de creatie en productie van het materiaal, terwijl mediabureau Initiative, geleid door Sylvie Irzi, met de afdeling research en development Futures, de touchpointstrategie en het beheer van de mediaplanning en -aankoop zal verzorgen. De business- en marketingconsultancy zal worden opgenomen door Ktapult Group. Het nieuwe trio zal nauw samenwerken aan het realiseren van een onderscheidende strategie voor de belangrijkste speler op de markt.
De eerste affichagecampagnes in groot formaat garanderen alvast een optimale zichtbaarheid voor de nieuwe merkbelofte: "Century 21. Wij houden van uw huis". Parallel werd gestart met een activatiecampagne die de verkopers van vastgoed laat ontdekken over welke competenties en diensten de Century 21-agentschappen beschikken.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]