CEO Salesforce koopt Time Magazine

Marc Benioff, de CEO van softwarebedrijf Salesforce, koopt samen met echtgenote Lynne het iconische Time Magazine, zo meldde onder meer The Washington Post. Ten persoonlijken titel, Time wordt dus geen onderdeel van Salesforce en Benioff zou zich niet operationeel met Time gaan bemoeien, zo luidt het. De verkopende partij is mediabedrijf Meredith, dat Time pas vorig jaar overnam. The Washington Post zelf is sinds 2013 eigendom van een andere internetbaas, Jeff Bezos van Amazon.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]