Chase start eigen social storytelling agency

Media / News

chase2Chase, een urban community met honderden millennial storytellers, start zijn eigen social storytelling agency: Chase Creative. Met een ‘story-first’ mindset zijn ze gespecialiseerd in social content, social media management en social strategy. « Gedurende de vijf jaar dat we het merk Chase uitbouwden, kwamen we erachter dat native social stories het best werken om millennials te bereiken en dat de beste ambassadeurs van een bericht, mensen zijn die je kent, » klinkt het bij oprichters Sven De Coninck en Jan D’hont.
Chase Creative werkt met getalenteerde creatievelingen uit de Chase-community en geeft hen buitengewone opportuniteiten. « Wij investeren de opbrengsten uit onze diensten terug in onze community , om zo nog meer kansen te geven aan jonge makers en om zo verhalen te kunnen blijven brengen over urban lifestyle en positieve veranderingen in de samenleving. » Enkele maanden na lancering is het nieuwe bureau trots om samen te kunnen werken met merken zoals Warner Music, Red Bull, Bozar, Artsen zonder Grenzen, Sony Music, Zalando, Proximus, Mediahuis en internationale brands zoals FOXTV en XITE. 
chase