Drie teams van AP Hogeschool hebben een chatbotontwikkeld om studenten met vragen over de stage te helpen. Veel studenten vinden de informatie vaak niet die ze nodig hebben. Dit kost de stagecoördinator veel tijd en moeite om de vaak gestelde vragen telkens opnieuw te beantwoorden. Eens de chatbot op punt staat om gebruikt te worden, hoeft de stagecoördinator veel minder moeite te steken in deze vragen. Zo heeft hij/zij meer tijd om studenten met specifieke vragen te helpen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]