Drie teams van AP Hogeschool hebben een chatbotontwikkeld om studenten met vragen over de stage te helpen. Veel studenten vinden de informatie vaak niet die ze nodig hebben. Dit kost de stagecoördinator veel tijd en moeite om de vaak gestelde vragen telkens opnieuw te beantwoorden. Eens de chatbot op punt staat om gebruikt te worden, hoeft de stagecoördinator veel minder moeite te steken in deze vragen. Zo heeft hij/zij meer tijd om studenten met specifieke vragen te helpen.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]