Chatbot van Raccoons helpt Veepee-klanten

Voor klanten van Veepee is het voortaan dus eenvoudiger om de voor hen perfecte kledij, schoenen of ander koopwaar te vinden op Veepee.com. Tot voor kort kon je op de website enkel selecteren per verkoop en vervolgens filteren op basis van een aantal criteria, maar een zoekfunctie om specifieke producten te vinden was niet beschikbaar. Aan de Veepee-chatbot vertelt de websitebezoeker nu wat hij of zij precies zoekt, bijvoorbeeld bruine sneakers of een zwarte jeans. De chatbot toont dan de producten die voor de klant relevant zijn. Iedere nacht worden de nieuwe verkopen gesynchroniseerd met Oswald en worden ook de populariteitsgegevens bijgewerkt. Daardoor passeren de favoriete merken eerst de revue in de chatsessie.
Pilootfase in Nederlands
De nieuwe chatbot wordt in een eerste fase getest op de Nederlandstalige Belgische website, met tien procent van de klanten. “We breiden het project uit indien onze proof-of-valuepilootfase positief bevonden wordt door onze klanten. De chatbot zal alvast het gebruiksgemak van de website verhogen. Stelt de klant een vraag over bestellingen of retours, dan neemt voorlopig een medewerker nog over. In eerste instantie beperken we ons tot de producten zelf,” zegt Stefan Venken, CMO Veepee Northern Europe. In de toekomst denkt Veepee erover om ook betaalmogelijkheden te integreren met de chatsoftware, of gepersonaliseerde productsuggesties te maken op basis van de vragen van klanten.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




