In deze crisisperiode worden veel sectoren zwaar getroffen, waaronder ook de retail- en horecasector. Veiligheidsmaatregelen maken het hun klanten niet meer gemakkelijk om naar hen toe te komen. Tegelijkertijd zien e-merchants hun omzet stijgen en lijkt levering de beste oplossing om contact met een groot aantal mensen te vermijden en zo de verspreiding van het virus te beperken.
Om commercanten in deze periode te steunen ontwikkelden twee Brusselse bedrijven, webbureau Cherry Pulp en leveringsplatform Shippr een gratis online gids (in PDF-formaat) voor winkeliers, hotels en restaurants. Met Supportlocalshop.org kunnen ze een online webwinkel opzetten en hun producten leveren aan klanten in het Brussels Gewest (in minder dan een uur) en in de rest van het land (met een of twee dagen levertijd). Er is ook een online training beschikbaar, gemaakt in samenwerking met digitaal bureau Solidaire, om handelaars te begeleiden bij de creatie van hun e-commerce site.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]