Al een aantal campagnes lang verzorgt Choco de communicatie van Durabrik. In de nieuwste imagocampagne, die nu in het straatbeeld en online te zien is, zet het bureau de sterke band tussen Durabrik en haar klanten in de verf.
“Als er één bouwonderneming volop inzet op menselijkheid, is het Durabrik. Die menselijkheid speelt dan ook de hoofdrol in de nieuwe affichecampagne: we tonen gelukkige klanten, die poseren in een blauw huisje. Dat huisje, dat we op maat lieten maken, is een uitvergrote versie van het logo van Durabrik,” klinkt het bij Choco. Een sterke visualisatie van de band tussen klant en Durabrik die werd uitgewerkt door fotograaf Douglas Moors. De affiches hangen in Vlaanderen en Waals-Brabant, het huisje zal ook ingezet worden op een aantal beurzen en events.
De menselijke aanpak van Durabrik is niet gestoeld op holle woorden, maar wel op zeven engagementen. Die engagementen zorgen in elke fase van het bouwproces voor een constructieve samenwerking. Daarom poseren er in de online campagne (via Facebook en bannering) nog meer klanten in het huisje: ze vertellen allemaal hun persoonlijke verhaal, als levend bewijs voor de engagementen. In een geanimeerde versie landt er zelfs een vogeltje op het huisje…
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]