Bloemen en planten hebben meer dan ooit een plaats in elk huis, elk gezin, elke relatie. Met bloemen zeg je écht ‘sorry’, écht ‘dankjewel’ of écht ‘ik zie je graag’. Want bloemen zijn écht. Vandaar de positionering: bloemen en groen, dat is écht. Ze zijn authentiek en daarom zeggen ze meer dan duizend woorden. Bloemen verbinden mensen. Bloemen hebben impact, daarom koos Choco ook voor de nodige impact in de mediakeuze voor een nieuwe campagne voor VLAM. Die kwam er met een originele encartage met bloemenwenskaartjes en een incentive (gratis vaas!) in Story, De Morgen Magazine en Vitaya. Deze week loopt ook een radiogolf met creatieve, poëtische spotjes op Qmusic, MNM en StuBru.
Wie zaait, zal oogsten!
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]