Bloemen en planten hebben meer dan ooit een plaats in elk huis, elk gezin, elke relatie. Met bloemen zeg je écht ‘sorry’, écht ‘dankjewel’ of écht ‘ik zie je graag’. Want bloemen zijn écht. Vandaar de positionering: bloemen en groen, dat is écht. Ze zijn authentiek en daarom zeggen ze meer dan duizend woorden. Bloemen verbinden mensen. Bloemen hebben impact, daarom koos Choco ook voor de nodige impact in de mediakeuze voor een nieuwe campagne voor VLAM. Die kwam er met een originele encartage met bloemenwenskaartjes en een incentive (gratis vaas!) in Story, De Morgen Magazine en Vitaya. Deze week loopt ook een radiogolf met creatieve, poëtische spotjes op Qmusic, MNM en StuBru.
Wie zaait, zal oogsten!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]