Wie Kringt, die wint. En dat geldt ook voor wie van retro houdt. Op 12 maart viert De Kringwinkel haar mooie-oude-spulletjes-feest op de Retrodag. Choco zorgde voor een campagne die de bezoekers en klanten uitnodigt op de feestelijkheden die elk van de winkels organiseert. En daarvoor dook men met veel plezier in de seventies. Onder het motto ‘helemaal klaar voor de Retrodag’ bedacht Choco drie beelden die mensen tonen die tot in de puntjes voorbereid zijn – maar uiteraard telkens met een twist. Een vrouw die uit de seventies weggeplukt lijkt, neemt een selfie, met een polaroid. Een man föhnt z’n seventies-druipsnor. En een tweede man strijkt de punten van z’n retrohemd – terwijl hij het draagt. De beelden zijn het werk van Wim Vanderwegen.

De campagnebeelden worden gebruikt in advertenties, affiches en online. Choco bedacht ook een activerende fotowedstrijd: op www.dekringwinkel.be/retro kan iedereen een foto van zichzelf ‘retroïseren’, een idee dat uitgewerkt werd door NMG. Wie meedoet, maakt kans op een leuke retrofiets. Kwestie van echt helemaal in stijl naar de Retrodag te gaan…


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





