Een tijdje geleden won choco de competitie voor de rekruteringscampagne voor de Politiezone Mechelen-Willebroek. De bedoeling is om hun team uit te breiden, met extra aandacht voor diversiteit binnen het korps. Omdat iedereen zich aangesproken moet voelen, kwam het bureau met een laagdrempelig idee op de proppen: een parodie op de talentenjachten zoals we ze kennen van de Vlaamse televisiezenders. Welkom bij The Force van Mechelen-Willebroek.
Hoofdbrok van de creatie vormt een social media campagne opgebouwd met vier filmpjes, waarbij échte vaste korpsleden Sven, Line, Jinnih en Leo de hoofdrol spelen. In elk filmpje treedt iemand van hen op als jurylid van The Force en wijst de mogelijke kandidaten op een specifiek talent dat je goed kan gebruiken om bij The Force te komen. Zo voelt iedereen met de juiste competenties zich meteen aangesproken.
Hiernaast bedacht choco ook een Virtual Reality-actie in de vorm van een 3D-filmpje. Met een VR-bril zie je een jurylid de kijker uitdagen voor een observatieproef, als eerste test van je talenten. De vier jury- en korpsleden nemen de komende maanden het VR-filmpje mee op tour langs verschillende locaties in Mechelen en Willebroek. Tot slot zorgen posters, combistickers en gevelbanners ervoor dat niemand in Mechelen en Willebroek de campagne kan missen. En dat al het talent dus ook gegarandeerd de weg naar deze politiezone vindt.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]