Choco gaat lokaal voor het Vlaams Woningfonds

Het Vlaams Woningfonds biedt sociale woonkredieten met zeer aantrekkelijke voorwaarden die kopen of renoveren vergemakkelijken. Interessant voor heel wat mensen, maar toch zijn er 8 specifieke steden waarvan de inwoners amper de weg vinden naar de zitdagen van het Vlaams Woningfonds. Denk onder andere aan Leuven, Torhout, Bree en Maaseik. Dit betekende meteen ook een nieuwe uitdaging voor Choco.
Choco bedacht een advertentiecampagne die het Vlaams Woningfonds specifiek introduceert bij de inwoners van deze steden. Het idee? Een campagnebeeld met een lokaal tintje, toegepast op de stad in kwestie. Letterlijk, want we zien een man rustig de krant lezen in z’n openluchtwoonkamer, naast het verkeersbord dat de bebouwde kom van de stad aanduidt. Sinds 1 april verschijnen de advertenties in provinciale edities van De Bond en op de grootste immobiliënwebsites Zimmo, Immovlan, Hebbes en Immoweb. Recht op het doelpubliek dus. In de betreffende steden worden flyers en posters verspreid...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]