Het Vlaams Woningfonds biedt sociale woonkredieten met zeer aantrekkelijke voorwaarden die kopen of renoveren vergemakkelijken. Interessant voor heel wat mensen, maar toch zijn er 8 specifieke steden waarvan de inwoners amper de weg vinden naar de zitdagen van het Vlaams Woningfonds. Denk onder andere aan Leuven, Torhout, Bree en Maaseik. Dit betekende meteen ook een nieuwe uitdaging voor Choco.
Choco bedacht een advertentiecampagne die het Vlaams Woningfonds specifiek introduceert bij de inwoners van deze steden. Het idee? Een campagnebeeld met een lokaal tintje, toegepast op de stad in kwestie. Letterlijk, want we zien een man rustig de krant lezen in z’n openluchtwoonkamer, naast het verkeersbord dat de bebouwde kom van de stad aanduidt. Sinds 1 april verschijnen de advertenties in provinciale edities van De Bond en op de grootste immobiliënwebsites Zimmo, Immovlan, Hebbes en Immoweb. Recht op het doelpubliek dus. In de betreffende steden worden flyers en posters verspreid...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]