Choco maakt online knuffelcampagne voor Fintro

Crea / News

Terwijl de deuren van het Autosalon ook dit jaar gesloten bleven, pakte de automarkt op volle toeren uit met saloncondities. Ook Fintro schakelt een versnelling hoger. Naast de straffe tarieven maakt de Fintro nog een ander verschil tegenover de vele collega’s die ook financieringen aanbieden, klinkt het.

“Als dichtbij-bank kent Fintro haar klanten en hun financiële situatie door en door. Zo kan het hen oplossingen bieden die écht een meerwaarde zijn en waarbij ze zich 100% goed voelen,” vertelt Veerle Miller van Choco. “Op vlak van autofinanciering is dat niet anders. Heb jij de ideale wagen op het oog? Dan zoekt Fintro samen met jou naar de ideale financiering.”

Dit uitgangspunt goot Choco in een opvallend knuffelconcept waarbij de bestuurder haast verliefd in de armen van zijn wagen valt. Naast de affichagecampagne bij de Fintro-kantoren loopt een gerichte social media campagne die zich via korte online movies richt op specifieke wagengebruikers: eerste wagen, gezinswagen, elektrische wagen, SUV of bedrijfswagen. Ook hier zien we mensen die verzot zijn op hun nieuwe wagen... én die een financiering zoeken die net zo goed bij hen past.