❤️ Chocolade Jacques maakt Tinder weer tender met LDV United

Crea / News

Valentijn - net achter de rug - is traditioneel de dag waarop de datingapp Tinder rood gloeit. Helaas is deze app ook de basis van een hoop teleurstelling. Want vaak matchen foto en realiteit allerminst. En een teleurstelling is nooit echt een goed begin van een passionele relatie. Daarom vond Chocolade Jacques het weleens tijd om een beminde te introduceren die werkelijk nooit teleurstelt: a knight In chocolate armour. Ofwel: een reep pure (of melk), intense Belgische Chocolade.

En werden Tinderprofielen van verschillende chocoladerepen gelanceerd op 14 februari, de dag van de verlangens. Uiteraard elk met een eigen persoonlijkheid en profielfoto: de ene reep is duidelijk niet vies van witte stranden, de andere traint verder aan die sixpack, nog een andere houdt wel van een hot stone massage. Hing er een match in de lucht? Dan kon je naar rechts swipen om verder kennis te maken.

Concreet: om een heerlijk Valentijnspakket van Chocolade Jacques bij jou thuis te ontvangen. Klaar voor een liefdesgelukje in elk stukje. Deze verrassende manier om chocolade aan de man -of vrouw- te brengen heeft misschien wel een heerlijke bijwerking: nieuwe dates aan het chocoladerek van je supermarkt.

En de aftermovie:

Credits

Client: Chocolade Jacques

Contact: Sam Borloo

Agency: LDV United

CD: Dries De bruyn

CD: Dennis Vandewalle

Creation: Chiara Scherpereel

Copywriting: Matthew Lootens

Design: Tom Kruijzen, Jeffrey Uten

Video: Niki Desiron

Account Team: Elise Crispeels, Julie De Preter, Marieken Maes, Jorien Luycx

Packshot photography: Greg Smolders

PR agency: MMBSY