Chris Van Roey houdt wereld in het oog

De algemene vergadering van WFA (World Federation of Advertisers) herverkoos Chris Van Roey, CEO UBA, als lid van het WFA Executive Committee. WFA organiseert deze week zijn jaarlijkse Global Marketer Week in Kuala Lumpur. Meer dan 150 CMO’s van multinationale ondernemingen en van nationale adverteerdersorganisaties bespreken daar de globale uitdagingen voor marketing en communicatie. Chris Van Roey werd gevraagd om op de National Associations Council de UBA-case en het strategisch plan 2021 van UBA voor te stellen. UBA staat op de agenda als voorbeeld voor succesvol management van een nationale adverteerdersorganisatie.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


