In een tijd waarin de marcom industrie voor grote uitdagingen staat en transformatie de norm is, is Senses vastbesloten om hierop te blijven inspelen. Oprichtster Anne Sneyers is dan ook blij met de komst van Christine Brone, die als matchmaker zal fungeren en zich toe zal leggen op het vinden van de juiste personen voor leidinggevende posities en topdigitale medewerkers.
Met haar uitgebreide ervaring op het hoogste niveau in de wereld van (digitale) reclame, marketing en media brengt Brone een onschatbare expertise mee. Ze weet kandidaten te doorgronden, niet alleen op het gebied van soft en hard skills, maar ook door middel van praktijkgerichte oefeningen. Senses onderscheidt zich op de HR-markt door recruiters die de business zelf door en door kennen en kandidaten dan ook on the job kunnen testen. Christine Brone past perfect in dat plaatje: ze combineert haar diepgaande kennis van de sector met een rijke ervaring als leidinggevende, zowel aan de kant van reclame- en mediabureaus als aan de kant van adverteerders.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]