Christophe Ghewy zoals u hem nog nooit zag

SOS Kinderdorpen vroeg aan Christophe Ghewy (Bowling Brussels) wat hij wou worden toen hij kind was. Hier is het antwoord :
https://www.youtube.com/watch?v=Xa6dIlgOv14
Waarom die vraag aan Christophe Ghewy? Voor de Warmste Week van Studio Brussel organiseert SOS Kinderdorpen, voor het tweede jaar op rij, Work 1 Hour for Life. Opzet? Op 19 december 1 uur werken ten voordele van SOS Kinderdorpen. Je doet gewoon je job, maar schenkt de waarde van 1 uur aan de projecten van SOS Kinderdorpen in België, zodat geen enkel kind alleen moet opgroeien.
Mensen die ingeschreven zijn, maken tevens kans om hun uur te presteren in de droomjob die ze hadden als kind. Zoals Christophe bakker wou worden...
Een tweede filmpje binnen de campagne toont de jonge Kim Clijsters die haar droomjob als 9-jarige uitspreekt.
Inschrijven kan via www.sos-kinderdorpen.be/w1hfl (tot en met 15 december). Deze campagne loopt enkel in Vlaanderen en werd gerealiseerd in samenwerking met filmstudent Diego de Terwangne, die de filmpjes maakte.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]