Christophe Jacques marketingdirecteur Cheops

Christophe Jacques

Innovation / News / People

Christophe Jacques

Christophe Jacques

IT-dienstenleverancier Cheops heeft zijn directie versterkt door Mick Brekoo als sales director en Christophe Jacques als marketing director binnen te halen. Met die ervaren tandem wil Cheops zijn groei en focus op klanten  ondersteunen.

De 40-jarige Christophe Jacques neemt als marketing director de verantwoordelijkheid over de marketingorganisatie. In die rol zal hij het strategisch marketingplan verder uitrollen, waarbij branding, portfolio- en content management, lead generation en positionering centraal staan. Met zijn 16 jaar marketingervaring bij ICT-bedrijven als EMC Corporation, CA Technologies en Sun Microsystems heeft hij een stevige bagage om Cheops in het digitale marketingtijdperk te gidsen.

Mick Brekoo

Mick Brekoo

Als sales director zal de 43-jarige Mick Brekoo samen met het salesteam de bestaande klantenrelaties verder uitbouwen en nieuwe opportuniteiten aanboren. Hij behartigde sinds een goed jaar business development bij Cheops. Hij heeft bijna 20 jaar ervaring in het aansturen en management van sales en business development, als ondernemer en in de HR-staffing en softwaresector bij bedrijven als Randstad en Start People (USG).

“De digitale transformatie doet veel bewegen bij Belgische bedrijven, die betrouwbare oplossingen zoeken op het vlak van cloud, security en mobiel werken,” zegt Christophe Vanmalleghem, managing director van Cheops. “We willen ons aanbod nog beter op behoeftes van onze klanten en de markt afstemmen en met onze diensten op de meest efficiënte manier toevoegde waarde brengen bij onze klanten. Met de versterking op directieniveau via de tandem Mick en Christophe, zetten we daartoe een belangrijke strategische stap.”