Weet u nog hoe het er voor de lockdown aan toe ging? Eén maand geleden? Hoe vaak hebben we niet tegen onszelf gezegd “had ik maar wat meer tijd om na te denken over mijn leven, mijn bedrijf, mijn plannen, mijn aanpak…”, of “ik zou graag wat meer tijd met mijn familie doorbrengen”.
Goed nieuws! Het is zover! We hebben tijd zat.
En ja, deze vertraging neemt uiteindelijk de vorm aan van wat lijkt op een pauze in ons hectische tempo.
Die pauze komt op verschillende manieren tot uiting. Onze activiteiten zijn gereduceerd, de consument kan niet meer over-consumeren zoals hij dat gewend was, bedrijven hebben eindelijk de tijd om na te denken over hun strategie, gezinnen kunnen eindelijk samen tijd doorbrengen... Deze pauze is een uitgelezen kans!
Of deze pauze onze toekomst, onze manier van leven, van consumeren, zoals iedereen graag zegt ook definitief zal veranderen? Ik weet het antwoord niet. Ik hoop van wel, ook al maakt de ervaring me sceptisch. Maar één ding is zeker, het zal ons de gelegenheid hebben gegeven om even stil te staan bij de prioriteiten in ons leven, ons bedrijf, onze manier van zakendoen, onze strategische aanpak en om ons de juiste vragen te stellen…
Ja, alles zal weer snel herbeginnen, maar stap voor stap, heel soepel. Dus laten we nu de tijd nemen en deze kans niet missen. Zodat we binnen een paar maanden niet weer zeggen “had ik maar meer tijd…”
Christophe Urvoy-Isaac, general manager van Senioragency
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]