CIB Vlaanderen en D-artagnan lanceren Spotto

Creatief bureau D-artagnan sloeg de handen in elkaar met makelaarsvereniging CIB om een overtuigende nationale campagne op poten te zetten.
Om de nodige aandacht te vragen voor de lancering van Spotto kon CIB rekenen op de marketingexpertise van D-artagnan. Het bureau pakt uit met een on- en offline nationale campagne bestaande uit social media ads, een radiosot en een televisiespot. In de toekomst blijven ze samenwerken om de always-on campagnes op te volgen en de organische social media content te creëren zodat de platformen van Spotto blijven groeien.
“Spotto is een slim en future proof platform dat veel verder gaat dan de huidige traditionele zoekertjeswebsites,” aldus Spotto-directeur Werner Viaene. Met de campagnelijn “de grootste nieuwe vastgoedsite” wil CIB beweging brengen op de Vlaamse vastgoedmarkt waarbij ze het makelaars first-principe hanteren. Ondertussen hebben heel wat makelaars hun panden al online gezet: de teller staat nu op 30.000 woningen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





