Creatief bureau D-artagnan sloeg de handen in elkaar met makelaarsvereniging CIB om een overtuigende nationale campagne op poten te zetten.
Om de nodige aandacht te vragen voor de lancering van Spotto kon CIB rekenen op de marketingexpertise van D-artagnan. Het bureau pakt uit met een on- en offline nationale campagne bestaande uit social media ads, een radiosot en een televisiespot. In de toekomst blijven ze samenwerken om de always-on campagnes op te volgen en de organische social media content te creëren zodat de platformen van Spotto blijven groeien.
“Spotto is een slim en future proof platform dat veel verder gaat dan de huidige traditionele zoekertjeswebsites,” aldus Spotto-directeur Werner Viaene. Met de campagnelijn “de grootste nieuwe vastgoedsite” wil CIB beweging brengen op de Vlaamse vastgoedmarkt waarbij ze het makelaars first-principe hanteren. Ondertussen hebben heel wat makelaars hun panden al online gezet: de teller staat nu op 30.000 woningen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]