CIB Vlaanderen en D-artagnan lanceren Spotto

Creatief bureau D-artagnan sloeg de handen in elkaar met makelaarsvereniging CIB om een overtuigende nationale campagne op poten te zetten.
Om de nodige aandacht te vragen voor de lancering van Spotto kon CIB rekenen op de marketingexpertise van D-artagnan. Het bureau pakt uit met een on- en offline nationale campagne bestaande uit social media ads, een radiosot en een televisiespot. In de toekomst blijven ze samenwerken om de always-on campagnes op te volgen en de organische social media content te creëren zodat de platformen van Spotto blijven groeien.
“Spotto is een slim en future proof platform dat veel verder gaat dan de huidige traditionele zoekertjeswebsites,” aldus Spotto-directeur Werner Viaene. Met de campagnelijn “de grootste nieuwe vastgoedsite” wil CIB beweging brengen op de Vlaamse vastgoedmarkt waarbij ze het makelaars first-principe hanteren. Ondertussen hebben heel wat makelaars hun panden al online gezet: de teller staat nu op 30.000 woningen.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]