Creatief bureau D-artagnan sloeg de handen in elkaar met makelaarsvereniging CIB om een overtuigende nationale campagne op poten te zetten.
Om de nodige aandacht te vragen voor de lancering van Spotto kon CIB rekenen op de marketingexpertise van D-artagnan. Het bureau pakt uit met een on- en offline nationale campagne bestaande uit social media ads, een radiosot en een televisiespot. In de toekomst blijven ze samenwerken om de always-on campagnes op te volgen en de organische social media content te creëren zodat de platformen van Spotto blijven groeien.
“Spotto is een slim en future proof platform dat veel verder gaat dan de huidige traditionele zoekertjeswebsites,” aldus Spotto-directeur Werner Viaene. Met de campagnelijn “de grootste nieuwe vastgoedsite” wil CIB beweging brengen op de Vlaamse vastgoedmarkt waarbij ze het makelaars first-principe hanteren. Ondertussen hebben heel wat makelaars hun panden al online gezet: de teller staat nu op 30.000 woningen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]