Zoals elk jaar kunt u op de CIM-Ochtend van de GRP alles te weten komen over de stand van zaken binnen de verschillende studies van het CIM, en waar het naar toe gaat.
De werking van het CIM werd in 2016 grondig hervormd. Naast de bestaande technische commissies werden er ook strategische commissies opgezet. Wat hun rol is, en hoe ze passen in de werking van het CIM, zal toegelicht worden tijdens deze sessie. Deze CIM-Ochtend is dus de ideale gelegenheid om volledig mee te zijn met de belangrijkste methodologische kwesties en te ontdekken waar we met onze mediastudies in de komende jaren naar toe gaan.
PROGRAMMA:
09:00 | Introduction Marie GEORGES, Administrator of GRP |
|
09:05 | De nieuwe aanpak bij het CIM Stef PEETERS, General Manager, CIM |
|
09:25 | CIM TV – 'Kijken'
Wilfried CELIS, Sales Director, Medialaan |
|
09:50 | CIM Radio - 'Luisteren'
Anny WUYTS, General Manager, VAR |
|
10:15 | Q&A - Coffee break | |
10:35 | CIM OOH
Jos VAN CAMPENHOUT, Managing Partner, PTOC |
|
11:00 | CIM Print Bart DE PROOST, Operations Director, De Persgroep Publishing |
|
11:25 | CIM Digital Jean-Michel DEPASSE, Partner, Mindshare & Maxus |
|
11:55 | Q&A - Conclusions of the Morning Wout DOCKX, President of GRP |
Praktisch:
Dinsdag 22 november vanaf 8u30
DIAMANT BUILDING - Conference & Business Centre
Reyerslaan 80 te 1030 Brussel
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]