Citroën krijgt houten Deux Chevaux

De gepensioneerde timmerman Michel Robillard heeft een unieke creatie ontworpen: een houten Citroën 2CV. De 2CV is het bekende 2pk-modelletje dat door autofabrikant Citroën gemaakt werd tussen 1948 en 1990 en waarvan er meer dan 3,8 miljoen stuks zijn verkocht. Het duurde maar liefst zes jaar om de houten 2CV te bouwen.
Citroën is meer dan trots op dit werk en wil het dan ook opnemen in zijn digitale hall of fame: Citroën Origins, een website waarop je de uitzonderlijkste modellen kan bekijken. Citroëns gloednieuwe reclamebureau Traction bedacht op zijn beurt een passende reclamecampagne: van 21 tot en met 25 augustus krijgen alle social media accounts van Citroën France een “houten make-over”.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]