De gepensioneerde timmerman Michel Robillard heeft een unieke creatie ontworpen: een houten Citroën 2CV. De 2CV is het bekende 2pk-modelletje dat door autofabrikant Citroën gemaakt werd tussen 1948 en 1990 en waarvan er meer dan 3,8 miljoen stuks zijn verkocht. Het duurde maar liefst zes jaar om de houten 2CV te bouwen.
Citroën is meer dan trots op dit werk en wil het dan ook opnemen in zijn digitale hall of fame: Citroën Origins, een website waarop je de uitzonderlijkste modellen kan bekijken. Citroëns gloednieuwe reclamebureau Traction bedacht op zijn beurt een passende reclamecampagne: van 21 tot en met 25 augustus krijgen alle social media accounts van Citroën France een “houten make-over”.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]