De gepensioneerde timmerman Michel Robillard heeft een unieke creatie ontworpen: een houten Citroën 2CV. De 2CV is het bekende 2pk-modelletje dat door autofabrikant Citroën gemaakt werd tussen 1948 en 1990 en waarvan er meer dan 3,8 miljoen stuks zijn verkocht. Het duurde maar liefst zes jaar om de houten 2CV te bouwen.
Citroën is meer dan trots op dit werk en wil het dan ook opnemen in zijn digitale hall of fame: Citroën Origins, een website waarop je de uitzonderlijkste modellen kan bekijken. Citroëns gloednieuwe reclamebureau Traction bedacht op zijn beurt een passende reclamecampagne: van 21 tot en met 25 augustus krijgen alle social media accounts van Citroën France een “houten make-over”.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]