Citroën heeft, dankzij Kinetic en de Skyboard 60 van Mediafield, haar eerste monumentale campagne gerealiseerd in Luxemburg. Ter gelegenheid van het Autofestival heeft Citroën ervoor gekozen om op een monumentale manier te communiceren over haar nieuwe SUV C5 Aircross. Zoals de naam het zelf zegt, is het Autofestival een festival met voorwaarden en nieuwigheden dat elk jaar plaatsvindt gedurende 10 dagen bij alle Luxemburgse concessiehouders. Nochtans was het niet simpel om heel het Luxemburgse territorium te dekken met een enorm reclamepaneel.
Op aangeven van Kinetic heeft het merk Citroën gekozen om zijn campagne te onthullen met een Skyboard 60 op niet minder dan 10 verschillende plaatsen in Luxemburg en dit gedurende de 10 dagen van het evenement. Door zichtbaar te zijn op de twee zijden van 60m2 van deze media, dus met een totale visibiliteit van 120m2, heeft de nieuwe C5 Aircross duidelijk zijn ambities getoond. Na België en Frankrijk is het gamma Skyboard van Mediafield, die zowel de Skyboard 40, de Skyboard 60 en de Skyboard 180 bevat, nu dus ook beschikbaar in Luxemburg.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]