Citroën heeft, dankzij Kinetic en de Skyboard 60 van Mediafield, haar eerste monumentale campagne gerealiseerd in Luxemburg. Ter gelegenheid van het Autofestival heeft Citroën ervoor gekozen om op een monumentale manier te communiceren over haar nieuwe SUV C5 Aircross. Zoals de naam het zelf zegt, is het Autofestival een festival met voorwaarden en nieuwigheden dat elk jaar plaatsvindt gedurende 10 dagen bij alle Luxemburgse concessiehouders. Nochtans was het niet simpel om heel het Luxemburgse territorium te dekken met een enorm reclamepaneel.
Op aangeven van Kinetic heeft het merk Citroën gekozen om zijn campagne te onthullen met een Skyboard 60 op niet minder dan 10 verschillende plaatsen in Luxemburg en dit gedurende de 10 dagen van het evenement. Door zichtbaar te zijn op de twee zijden van 60m2 van deze media, dus met een totale visibiliteit van 120m2, heeft de nieuwe C5 Aircross duidelijk zijn ambities getoond. Na België en Frankrijk is het gamma Skyboard van Mediafield, die zowel de Skyboard 40, de Skyboard 60 en de Skyboard 180 bevat, nu dus ook beschikbaar in Luxemburg.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]