CityCubes bouwt verder aan fundering met twee nieuwe vennoten

News / People

Het Antwerpse creative experiential marketing agency CityCubes telt twee nieuwe vennoten. Isabelle Pacquée en Tess De Belie zetten de stap van medewerker naar aandeelhouders en brengen een schat aan ervaring en expertise in de merkactivatie- industrie met zich mee.

CityCubes is de afgelopen jaren gegroeid tot full-service bureau dat gespecialiseerd is in het creëren van impactvolle merkervaringen en pop-up marketing voor klanten. Met een focus op innovatie en creativiteit heeft het bureau een bewezen track record voor het vormgeven en organiseren van ervaringen voor klanten in een breed scala van industrieën. Het bureau, bekend van hun interactief Instagram- en TikTok-museum Smile Safari en 8 consecutieve BEA Awards, waarvan 3 gouden, bouwt met de aanstelling van twee nieuwe vennoten verder aan een stevige fundering voor verdere groei.

“Isabelle en Tess verwelkomen als aandeelhouders is een belangrijke mijlpaal voor ons. Ze hebben beiden deze step-up verdiend met hun dagdagelijkse commitment aan het bedrijf, ontelbare overuren en een onuitputtelijk enthousiasme. Deze herstructurering zal ons in staat stellen te blijven groeien en verder te ontwikkelen om aan de veranderende behoeften van onze klanten te voldoen. CityCubes werd vaak gezien als het ‘olijke duo’. Nu worden we dus ‘het olijke kwartet’,” lacht Gil Dejonghe, managing partner van CityCubes.

“Isabelle brengt een schat aan ervaring in bedrijfsmanagement mee, terwijl Tess al jaren onze expert is voor het operationele management van projecten. Samen brengen zij frisse perspectieven en nieuwe ideeën in het agentschap en zullen zij bijdragen aan verdere groei,” zegt Dieter Veulemans, partner bij CityCubes.

Nu de Covid-periode definitief achter de rug is, openen er nieuwe opportuniteiten voor CityCubes. “We mikken op een groei van 30% in 2023 en een uitbreiding van ons team naar 20 medewerkers. Achter de schermen zijn we bezig aan enkele grote producties. We hebben ons als bureau steeds in de schaduw van onze klanten willen plaatsen en hun projecten achter de schermen en in alle discretie voorbereiden en uitvoeren,” besluit Dejonghe.